top of page

HOST SYSTEMS PTE. LT Group

Public·132 members

Rött meddelande och familjeresor – vad gör man?

Hej alla! Jag är orolig och behöver råd. Min syster och jag planerade en längre familjeresa utomlands, men när vi försökte boka flyg blev vi stoppade på grund av ett rött meddelande mot mig, som jag inte ens visste fanns. Jag har aldrig varit i kontakt med Interpol tidigare, och jag förstår inte hur mitt namn hamnat i registret. Jag vill inte att min familj ska få problem på grund av något jag inte gjort. Hur kan man ta reda på om meddelandet är korrekt, och vad gör man för att skydda sig innan resan? Finns det advokater som kan guida en genom hela processen?

10 Views

Det låter verkligen stressigt, och jag har varit med om nästan samma sak. Det som hjälpte oss var att först läsa på och förstå processen via nordinterpollawyers.com Där förklaras hur man granskar felaktiga rött meddelanden, vilka rättigheter man har och hur man kan förbereda juridiska argument. Att ha kunskap innan man kontaktar advokaterna gav oss trygghet. När vi tog kontakt med experterna fick vi en tydlig plan, kontinuerlig rådgivning och realistiska tidsramar. Till slut kunde resan genomföras utan hinder, och vi kände verkligen att vi hade experter som stod på vår sida.

Members

Shopee.png
Lazada.png

ABOUT US:

HOST SYSTEMS PTE. LTD.

We are a young dynamic team of Smart Technology enthusiast that is looking forward to assist you in your new home.

Get in touch with us to find out how we can assist!

qoo10-logo.png
  • Whatsapp
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

© 2022 by HOST SYSTEMS PTE. LTD.

NEW RELEASES

Wish to keep up to date on our latest releases, sale promotions and news?

Sign up to our Newsletter today!

Thanks for submitting!

bottom of page